Stress torsdag

/ Permalink / 0

Klockan ringde vid 6 imorse men ändå höll jag på att missa bussen vid 7. Vet inte riktigt vad som tog tid men det var en sån morgon när allt gick fel. Hann få i mig en kvarg till frukost i alla fall och den smaken på bilden här nere ⬇️ var riktigt god. Trodde den skulle vara för söt men det funkade till frukost ändå.

I skolan har vi jobbat med vårt grupparbete hela förmiddagen och sen haft handledning så nu är vi på god väg 💪🏼 så bra med i planeringen att jag var hemma redan 14.30 idag så jag hann plugga och baka lite innan HIIT passet ikväll. Imorgon ska jag inte in till Kau något utan det blir hemmaplugg och så kanske jag ska försöka ta mig iväg till badhuset och simma lite. Kommer inte ihåg senast jag var där så blir spännande om jag sjunker eller ej 😂

Till top