Nu tar jag långhelg

/ Permalink / 0
Som rubriken lyder går jag nu på långhelg, en ledig helg dessutom. Ska bli så skönt. 
Tänkte dra en kort sammanfattning av vad som hänt i veckan eftersom jag inte skrivit någonting och lite roligt har jag i alla fall hunnit med!
 
Lördag: Först var det jobb till eftermiddagen då jag hann med och se Andreas sista hemmamatch för säsongen. Tyvärr blev det förlust men vi fick ändå en bra kväll med bio och tv-spelskväll med min syster. Vi var på Bridget Jones baby och jag måste säga att den var över förväntan och väldigt rolig, blev många skratt. 
 
Tisdag: Pluggdag hemma hos Ida med världens bästa grupp och tacomys på det. Spenderade sen hela kvällen med att putsa fönster... Mindre kul men nu är dom rena och fina inför hösten. 
 
Resterande dagar har jag spenderat med jobb, skola och plugg, men nu är det lite plugg kvar idag och imorgon bara innan jag tar lite ledigt i helgen. Har bjudit över mina fastrar på söndagen så de får se vår lägenhet för första gången och på lördagen händer det lite roligheter i vår stad med marken och shoppinghelg på stan så det är väl ungefär hur helgen kommer att se ut. Nu ska jag återgå till lite plugg. 
 
 
 
 
 
Till top