vart jag mig i världen vänder

Nathalie / Permalink / 0
Måste bara börja inlägget med att säga hur bra svenska björnstammens nya skiva är. Grym
Min dag idag har bestått av massa slapp, fast idag med Robin. Så skönt att ha lite sällskap när man bara typ orkar kolla tv och så. Även fast jag somnade nästan 3 gånger. Hehe, jag är det roligaste sällskapet.
Vi åt kebabpizza

typ som den här, minus pommes + äckeltomat..
sen har det inte hänt mycket mer.
MEN imorgon ska jag till..........skolaaaaan......
ska bara ha matte så jag inte får fett stort IG. Sen har mamma lovat mig Donken. Nu är det bara kinamat och tacos kvar på listan över saker jag måste äta nu när jag kan igen.
Lägger till mormors kyckling med currysås också, finns inget godare.
Nej nu ska jag ta natten och sluta babbla på.
Puss&kram!
Till top