earth hour

Blandat / Permalink / 4

sommartidsommartidsommartid borde inte det innebära att snön är på väg bort?
Här är det inte ens halvvägs borta.
känslan när solen tittar in i fönstret när man vaknar på morgonen är obeskrivlig, jag saknar den.
mahnamahna nu ska jag kasta mig i sängen titta på gilmore eller greys och sen sova,snarka sedan tyvärr... vakna igen...................

#1 - - malin:

hej söta du! fin blogg (:

tyck gärna till på min blogg,

(de senaste inlägget) på om de

är för ungt att blogga vid fjorton

årsålder... ha en bra dag=)

#2 - - emma - en blogg om kläder & sånt:

jag glömde helt bort att det var sommartid igår och kom för sent till restaurangbesöket med familjen, aj aj!



Här har vi ingen snö alls... skönt!

#3 - - Ebba:

mm. konstigt nog säger jag det men komunen är tråkigt. !!

#4 - - emma - en blogg om kläder & sånt:

Visst är den? Man vill bara ha! Tyvärr är nästan alla storlekar slut dock :(

Till top