sing a song

Things / Permalink / 13

 Jag saknar sommaren
Nu
tänkte jag bara nämna några låttips med låtar jag älskar just nu
-  Anna Ternheim ,What Have I Done
- Hello Saferide , Anna
- Rob Pattinson , Never Think
- John M.E , Love is my drug
- Markus Krunegård , Ibland gör man rätt ibland gör man fel
-  The Killers , Dustland Fairytale
- The Kooks , Naive

#1 - - Moniqa:

hihih kan tänka mig det :D

#2 - - Ebba:

Längtar så eftr sommaren. Denhär sommaren måste bli bra lr hur? Vi MÅSTE vara mkt. =)=)=)

#3 - - Carita:

vem saknar inte sommaren? ;* <3

#4 - - MOA:

oh vilken härlig bild, gud vad jag saknar sommaren :)

#5 - - L I S A:

Åh älskar massor av dom där låtarna! Helt underbara.

Gillar du the killers så vill jag tipsa om låten

Bones med dom :) Ifall du inte redan har hört den alltså. :) Puss och kram!

#6 - - AMANDA - Kläder och skoj.:

åh, fin du var i håret :)

#7 - - Em:

vilken härlig sommarbild!

#8 - - Emma:

sv: tacktack! , nathalie! :)

#9 - - Mia:

Fina ljuslyktor i headern, är de från IKEA? :)

#10 - - L I S A:

SVAR: Ja visst är den bra? :D Det var så lite så. :> Har du inte hört Somebody told me heller så gör det :D

#11 - - Mia:

Hehe okej, de var grymt snygga :)

Jag samlar på doftljus och lyktor - älskar ikeas ;D

#12 - - AMANDA - Kläder och skoj.:

ja det måste man verkligen :D tror att den är bra.



trevlig kväll

#13 - - emelie:

tack så mkt vännen :D

Till top