im back on track

Nathalie / Permalink / 0
image description
Sådärja, nu är jag tillbaks. Kom hem från örebro lasarett igår eftermiddag efter 2 nätter där då jag fick dropp eftersom jag inte kunde äta på 4 dagar. Men ska inte skriva så mycket mer om det :)
Idag fick jag ialla fall en jättebra korg/paket av Annelie och Rebecca. Tackar familjen Ek så jättemycket för den, det värmde jättemycket! ♥ Nu är jag taggad för att bli frisk!
Idag har jag bara degat i sängen eftersom jag inte borde gå i skolan den här veckan, utan vila, vilket jag är ganska trött på... Men sen på eftermiddagen kom Robin och hälsa på så tiden gick lite fortare.. Jobbigt bara att jag inte får pussa på honom..
Nu ska jag kolla på big brother lite (som inte är bra iår) med syster och sen sova mig ännu friskare.
ha det bäst!

image description
trött men mår 10000 gånger bättre!
Till top