Nu kommer göra slut vågen, som förra året

Outfitzzz / Permalink / 2

Livet är som det är, människor förändras, känslor ändras och jag kan inte få någon annan att ändra sina känslor för mig.
Som jag skrev för någon dag sen känner jag mig stark trots att det är snurrigt.
Men visst gör det lite ont i hjärtat när 7 månader som det skulle varit nu söndag den 2a september, är borta på några minuter. Dom säger ju att man aldrig ska ångra något så jag gör väl inte det antar jag.
Inte har jag heller fällt någon tår, kanske har jag inte riktigt tagit in det än eller så är det slut på tårar.

Vet aldrig vad jag ska göra i såna här situationer. Men eftersom det inte är första gången man blir besviken får det gå på rutin. Lägger alla minnen i en påse och lämnar tillbaka dom.
Lämnar den här delen i mitt liv och börjar en annan.

Har turen att börja på ett super bra sätt, i Stockholm med Coldplay och tusental till coldplay älskare. Ska dansa och ha kul, släppa kontrollen och bara leva.

Ska fokusera på simningen, kanske sista året jag håller på nu innan jag kanske lämnar den här staden.
Sista året i skolan, betyg, bal, studenten. Har en stor del att påbörja.
Utan den jag trodde skulle dela det här med. Men med en massa vänner runtom mig som kommer göra det här året till det bästa.

#1 - - Gulletroll:

du är stark och jag älskar dig bästa vän. ❤

#2 - - Lisa:

Hoppas att du har det sjukt kul på konserten! :)❤

Till top