okej hej

Nathalie / Permalink / 0

Jag är trött. Upp klockan 06.15, cykla till jobbet som jag börjar komma in i nu. Till och med tycka att det är lite kul. De enda minusen är att gå upp så tidigt och att jag har för ljus röst och kan inte skrika lika högt som jag vill ibland när barnen inte lyssnar. Kanske ska skriva att jag jobbar på simskola för er som inte vet. Nu vet ni........

Över till ämnet midsommar! Hoppas eran var trevlig, det var min. Var i våran sommarstuga i tjocktröja, tights och mjukisbyxor eftersom det var vinterkyla. Men jag hade det bra där ändå, min morfar fiskade upp två stora fiskar, mormor & morfar och jag spelade kort i flera timmar.


världens snällaste mormor gjorde midsommarkrans som varje år!!

De senaste dagarna har jag bara varit. Njutit av sommarlov. Varit NjutarN.
Träffat Medina innan hon åker iväg alltför länge!
Träffat Rebecca och ätit god mat på som hemma och önskat henne lycka till för jsm! Lycka till igen!!!
Och idag har jag bara sovit ute på trappen, fått lite färg. Har det ganska bra nu. Sommarlovet är ju inget att klaga på

Till top