100226

Blandat / Permalink / 1
hejs
Är helt slut i hela kroppen. Nyss kom jag hem från gymmet och har hunnit duscha. Dagen har spenderats i örebro med mamma. Marieberg och Ikea. På marieberg blev det lite nytt i garderoben, bland annat ett par jeansshorts till läfgret i spanien.Det gäller att planera,hehe! Skulle även hitta ett par nya höga converse men hittade två jag ville ha. Ett par var ljusrosa och dom andra var plommon/röda. Bestämde mig till slut för dom rosa men de fanns icke i min storlek så medans jag funderar ut om jag väntar på rosa eller vill köpa plommonröda så blir det inga.

På ikea blev det en ny hylla som jag letat efter i ungefär 2 år,utan att lyckas haha. Och en mugg som är bara MIN! Bilder kommer imorgon om hyllan blir monterad tills dess.
ska också försöka ta mig ut och ta lite kort, har inte tagit ett enda på hela lovet. Det är Illa!




#1 - - Imreagnes:

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Till top